fredag 29 juli 2011

gårdagen, alltså 110728, torsdag!

Jag vet inte vad det var för fel igår alltså. Allting krånglade för mig. Hade inge internet så kunde inte blogga från datorn och nätet på mobilen krånglade hela tiden det också, eller om det var BlogPress som krånglade, jag vet inte. Men nu funkar allt igen. Skönt det.

Gårdagen spenderade jag först med bror min, vi åkte iväg till Surahammar för att kolla en friluftsliv affär, men jag hittade inget. Men det gjorde bror.

Igår invigde jag mina löpaskor i ren ilska. Eftersom jag skulle gå på och jobba så la jag mig en sväng när jag kom hem, men det höll i typ 30 min sen väcktes jag av skrik. Så på med löparkläderna och skorna, sen ut i spåret. Men tröttheten gjorde nog sitt för igår gick det inte alls bra. Men nästa gång går det bättre :)

Sen blev de vardagliga sysslor som städ, handling och off to work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar